Ruszyła rekrutacja na trzecie darmowe szkolenie ONLINE pt. „Cykl szkoleń wiosennych”:


Szkolenie 3. ONLINE
Skuteczne teksty reklamowe.

UWAGA

W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!
Nie ma Cię? Dołącz (kliknij tu) i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.


Rekrutacja trwa od 22.04.2022 do 26.04.2022 (do godz. 11:00) (liczba miejsc ograniczona)

Termin szkolenia: 28 kwietnia (czwartek) godz. 14:00-18:00.


Prowadzący:
Bartosz Kosiński – Certyfikowany trener organizacji, koordynator projektów, inżynier oprogramowania, metodyk ze specjalizacją w edukacji zdalnej. Posiada bogate doświadczenie trenerskie (ponad 10 000 godzin szkoleniowych), m.in. w obszarze treningów komunikacyjnych, standardów obsługi klientów, budowania pozytywnego wizerunku, zasad skutecznego prowadzenia szkoleń, w tym szkoleń zdalnych, budowania platform do nauki zdalnej, cyberbezpieczeństwa, obsługi aplikacji biurowych, administrowaniem bazami danymi z elementami języka SQL, wykorzystania aplikacji (w tym aplikacji dostępnych w chmurze) w komunikacji, zarządzaniu. Posiada 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizował 12 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach. Od 2005 prowadzi doradztwo i szkolenia również w zakresie marketingu, przede wszystkim w zakresie wykorzystania aplikacji mobilnych i webowych w marketingu, tworzenia nagrań promocyjnych, montażu filmów, budowania strategii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi online, content marketingu.


Cel szkolenia:
− polepszenie wizerunku marki
− wzrost sprzedaży
− informowanie o zmianach dotyczących firmy, firmowej strony internetowej, aktualnych akcji promocyjnych, etc.
− stworzenie poczucia więzi z odbiorcami dystrybuowanych informacji.

Program szkolenia:
1. Zasady przygotowania dobrych tekstów reklamowych
2. Modele opisu produktów pod kątem wybranych kategorii klientów
3. Zasada AIDA w tekstach reklamowych
4. Model ETR a teksty reklamowe
5. Przygotowanie tekstów pod kątem wybranych kategorii klientów (Indeks FOG i PLI)
6. Warsztat przygotowania tekstów reklamowych


Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia.


Po szkoleniu każdy uczestnik będzie miał możliwość konsultacji z Prowadzącym szkolenie w specjalnie wyznaczonym terminie.


Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:

– komputer z dostępem do Internetu,
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki.


Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.