ZAPYTANIE OFERTOWE LCPR.26.5.2024

z dnia 25.11.2024r. na „Dostawę fabrycznie nowego samochodu typu VAN z przestrzenią ładunkową na potrzeby Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego w Zielonej Górze

Dokumenty:

https://bip.lcpr.pl/zamowienia_publiczne/11/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/

I.  Nazwa oraz adres zamawiającego

Województwo Lubuskie – Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Fryderyka Chopina 14;

65-031 Zielona Góra

Tel/fax: +48 68 326 74 01/+48 68 3207538

Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lcpr.pl

Adres strony internetowej: httpsps://lcpr.pl

NIP  9291972266; REGON: 381835689

Dane osoby do kontaktu odpowiedzialnej za zamówienia

Imię i Nazwisko: Bogumiła Popkowska

E-mail: b.popkowska@lcpr.pl

Tel.: 662022996

 

 II. Udzielenie zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 130 000 złotych, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r., poz.1320 ze zm.), art.2 ust.1 oraz na podstawie Zarządzenia nr 7/2023 z dnia 28.06.2023 roku, zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na Dostawę fabrycznie nowego samochodu typu VAN z przestrzenią ładunkową na potrzeby Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego w Zielonej Górze”.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy samochód typu VAN z przestrzenią ładunkową do przewożenia przedmiotów gabarytowych.

Pojazd powinien spełniać poniższe wymogi:

  • Rok produkcji: 2024 rok
  • Rodzaj paliwa: benzyna
  • Dopuszczalna masa całkowita – DMC – nie większa niż 3,5 tony
  • Moc silnika – nie mniejsza niż 100 KM
  • Długość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1, 65 metrów i nie większej niż 2 metry
  • Napęd na przednie koła
  • Stan pojazdu: nowy
  • Zamawiający wymaga przestrzeni ładunkowej – przegroda blaszana bez okna

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej załączonej do Zapytania Ofertowego.

Zamawiający wymaga aby  Wykonawca składający ofertę (na dzień złożenia oferty) był właścicielem pojazdu.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na pojazd gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił kontraktu serwisowego na pojazd na okres minimum 4 lat.

 

 

2. Wspólny Słownik Zamówień – CPV:

– 34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów

IV. Przewidywany termin realizacji zamówienia

Do 18.12.2024 roku.

V. Ogólne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zapytania

  1. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej określone przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia w tym celu Wykonawca wskaże podwykonawców w Formularzu Ofertowym.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Zamawiający dopuszcza składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, w przypadku przekroczenia zakładanego budżetu, prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji oraz prawo do odrzucenia oferty, zawierającej rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, szczególnie gdy grozi to nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem zamówienia.

VI. Warunki dokonania zmiany umowy

  1. Warunkiem ostatecznego wyboru oferty będzie podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą  na realizację przedmiotu zamówienia.
  2. Zmiana umowy może nastąpić w następującym zakresie i przypadkach:
  3. a) modyfikacji przedmiotu umowy mającej na celu jej optymalizację i osiągnięcie zakładanych wskaźników,
  4. b) zmiany szczegółowych terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
  5. c) zmiany sposobu i terminu płatności wynagrodzenia wynikające ze zmian w zakresie przedmiotu umowy wprowadzonych w trakcie jej realizacji lub innych okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
  6. Warunkiem przystąpienia do negocjacji w przedmiocie zmiany umowy z przyczyn określonych powyżej jest złożenie przez Stronę inicjującą drugiej Stronie propozycji zmiany ze wskazaniem okoliczności i zakresu zmiany, z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej.
  7. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie.

VII. Wymagania wobec Wykonawcy i warunki udziału w postępowaniu.

  1. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, kadrowy i ekonomiczny umożliwiający uczestnictwo w składaniu ofert oraz zrealizowanie zamówienia.
  2. Wykonawca powinien spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu:
    1) Powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  3. Wykonawca złoży ofertę zgodnie z załączonym formularzem ofertowym (załącznik nr 1). Formularz musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy Wykonawcy.
  4. Wykonawca zaakceptuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 (za akceptację Zamawiający uzna samo złożenie oferty).

Wykaz dokumentów:

  1. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z pozostałymi załącznikami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3, Załącznik nr 4)
  2. Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu na potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej integralną część zapytania ofertowego.

Uprasza się Wykonawców o załączenie do oferty specyfikacji zaoferowanych samochodów, w których zaznaczone będzie oferowane wyposażenie oraz marka, model a także parametry oferowanej wersji samochodu.

  1. Wykonawca powinien spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu:
    1) Powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) Powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia;

VIII. Wykluczenia z postępowania.

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:

  1. a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  2. b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  3. c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

3) określonych w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Pzp., tj.:

  1. a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
  2. b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
  3. c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;

 IX. Opis sposobu obliczenia ceny:

  1. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie składniki, upusty oraz niezbędne koszty dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
  2. Cena musi być wyrażana w złotych polskich.
  3. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (stosując zasadę, że liczbę z końcówką mniejszą od 5 zaokrągla się w dół, zaś z końcówką większą niż 5 w górę).
  4. Rozliczane między Zamawiającym a Wykonawcę będzie prowadzone w PLN.

X. Kryteria oceny ofert:

  1. Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
  2. a) Cena: 90%
  3. b) okres gwarancji: 10%
  1. Kryterium Cena – wskaźnik „C” (maksymalnie możliwych do uzyskania 90 punktów).

Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 90 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:

Najniższa oferowana cena spośród ważnych ofert

C= ——————————————————————-     x 90

Cena badanej oferty

  1. Kryterium Okres Gwarancji – wskaźnik „G” (maksymalnie możliwych do uzyskania 10 punktów).

Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów (1%=1 pkt.) w zakresie kryterium okres gwarancji, przy czym:

– oferta z okresem gwarancji 12miesiące otrzyma – 0 punktów,

– oferta z okresem gwarancji 24 miesięcy otrzyma – 2 punkty,

– oferta z okresem gwarancji 36 miesięcy otrzyma – 5 punktów,

– oferta z okresem gwarancji 48 otrzyma – 10 punktów,

Wykonawca może zaproponować termin gwarancji tylko w pełnych okresach odpowiadających wielokrotności 12 miesięcy, tj. 24,36,48,. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące. W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 12 miesiące wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy niż 48 miesięcy otrzyma 10 punktów niezależnie od długości okresu. Punkty w kryterium okres gwarancji zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym okresie gwarancji ( w Formularzu Oferty). W przypadku nie złożenia takiego oświadczenia oferta otrzyma 0 punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj.12 miesięcy.

 

 

  1. Badanie ofert:
  2. Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień w zakresie złożonych ofert oraz żądać uzupełnień brakujących dokumentów.
  3. Zamawiający w ofercie poprawi:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

1) jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;

2) zawiera błędy w obliczeniu ceny;

3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

XII. Termin związania ofertą

  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
  2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Miejsce oraz termin składania ofert.

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do 02.12.2024 roku do godziny 10:00.
  2. Ofertę należy przesłać poprzez skrzynkę mailową: sekretariat@lcpr.pl
  3. Oferta musi być sporządzona według załącznika – Formularza Ofertowego oraz Specyfikacji Technicznej.
  4. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@lcpr.pl lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Lubuskie Centrum produktu Regionalnego w Zielonej Górze, ul. Fryderyka Chopina 14, 65-031 Zielona Góra w sekretariacie lub za pomocą operatora pocztowego . Liczy się data wpływu do Zamawiającego.
  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

XIV. Uzupełniania i poprawianie Ofert

  1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do poprawienia/uzupełnienia oferty drogą e-mailową z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do kontaktu w sprawie oferty (zgodnie z danymi kontaktowymi zapisanymi w ofercie). W wezwaniu do poprawienia oferty Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin 3 na poprawienie błędów. Niedokonanie tego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego lub dokonanie jej oceny bez uwzględnienia poprawek. Celem poprawienia oferty jest jedynie usunięcie jej błędów formalnych. Nie jest dopuszczalne dokonywanie jakiejkolwiek zmiany treści lub istotnych elementów oferty podlegających ocenie zgodnie z kryteriami ocen.
  2. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w tym oświadczeń lub dokumentów.
  3. Uzupełniona na wezwanie Zamawiającego oferta powinna spełniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego – i to najpóźniej na dzień, w którym upływał termin składania ofert, z zastrzeżeniem terminu do uzupełnienia oferty.
  4. Wykonawca nie spełniający wymagań niniejszego zapytania, w szczególności formalnych (złożona po terminie, niekompletna) lub merytorycznych (zwłaszcza nie będącą ofertą w rozumieniu przepisów prawa cywilnego) albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania. Za ofertę nie spełniającą wymagań niniejszego Zapytania będzie uznana w szczególności taka oferta, która (pomimo ewentualnych wyjaśnień Wykonawcę czy poprawieniu błędów formalnych), nie będzie pozwalała na jednoznaczne określenie i ocenę elementów oferty w świetle kryteriów oceny ofert (dotyczy to zwłaszcza wad określenia ceny).
  5. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

XV. Wybór Oferty najkorzystniejszej i powiadomienie wykonawców:

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
  3. Wykonawcy biorący udział w procedurze zostaną poinformowani o liczbie punktów oferty.
  4. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, oraz o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom poprzez zamieszczenie na stronie internetowej. W przypadku modyfikacji treści zapytania zostanie przedłużony termin składania ofert, a także o zmianie zostaną poinformowane podmioty, do których wysłano zapytanie ofertowe lub zostanie rozpisane nowe zapytanie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
  6. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia podjęcia się wykonania przedmiotu zamówienia w terminie jednego dnia  roboczego.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

XVI. Klauzula informacyjna RODO

 Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Fryderyka Chopina 14; 65-031 Zielona Góra; Tel: +48 68 326 7401; e-mail: sekretariat@lcpr.pl
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować e-mail: kontakt@odoonline.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym zamówieniem i archiwizacji oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania umowy.
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania  w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Należy zaznaczyć, że niniejsze postępowanie jest jawne, zatem dostęp do informacji mają wszystkie osoby i podmioty wnioskujące o dostęp do informacji publicznej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy okres przechowywania informacji wynosi 5 lat liczone od roku następnego, po którym wykonano umowę;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
  8. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
  2. na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa  do sprostowania nie może skutkować zmianą wydatku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  3. na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowanie w odniesieniu do przechowywania, w celu fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
  3. na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO;
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.