Szkolenie 09-03-2023

Ruszyła rekrutacja na drugie darmowe szkolenie w ramach cyklu szkoleniowego w Akademii Producenta w roku 2023.

UWAGA:
W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!

Nie ma Cię? Dołącz i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.

*W razie pytań, wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 501 045 876.

UWAGA:
szkolenie w formie on-line!

TEMAT SZKOLENIA:

Aspekty prawne i finansowe prowadzenia działalności gospodarczej nierejestrowanej i rejestrowanej w Polsce”

Jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany materiałami ze zrealizowanego szkolenia, prosimy o kontakt pod adresem: sekretariat@lcpr.pl.

Rekrutacja trwa od 02.03.2023 do 08.03.2023 (do godz. 15:00) (liczba miejsc ograniczona).

Termin szkolenia: 09 marca (czwartek) w godzinach 14:00-18:00

Program szkolenia:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza jako najpopularniejsza forma a rozliczenie z organami podatkowymi
  • działalność nierejestrowana w Polsce
  • podatki w Polsce
  • podatek dochodowy od osób fizycznych
  • przychody i koszty podatkowe
  • dokumentowanie zdarzeń gospodarczych
  • książka przychodów i kosztów
  • rozliczenie z fiskusem – karta podatkowa, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
  • podatek VAT w działalności nierejestrowanej i rejestrowanej
  • ZUS i składka zdrowotna

Cel szkolenia:

W ramach szkolenia przedstawiona zostanie niezbędna wiedza w zakresie aspektów prawnych prowadzenia działalności nierejestrowanej i rejestrowanej w Polsce. Na szkoleniu będą omówione zagadnienia w zakresie sposobów opodatkowania, przychodów oraz sposoby rozliczenia z fiskusem. Dodatkowo prowadząca omówi podatek VAT oraz składkę zdrowotną i ZUS.

Prowadzący:

Justyna Janota
– ukończyła m.in. studia magisterskie – finanse publiczne i podatki, studia podyplomowe – rachunkowość i audytu wewnętrznego i kontroli finansowej, oraz studia doktoranckie na WPiA US; autorka publikacji o tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej; trener, wykładowca i doradca; prezes 2 spółek oraz fundacji; posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów, zajmuje się przede wszystkim rachunkową i podatkową obsługą podmiotów ekonomii społecznej.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:

– komputer z dostępem do Internetu;
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki;

Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.

Nabór na szkolenie został zamknięty.
Dziękujemy za zainteresowanie.