Ruszyła rekrutacja na drugie darmowe szkolenie w ramach cyklu szkoleniowego w Akademii Producenta w roku 2023.
UWAGA:
W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!
Nie ma Cię? Dołącz i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.
*W razie pytań, wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 501 045 876.
UWAGA:
szkolenie w formie on-line!
TEMAT SZKOLENIA:
„Aspekty prawne i finansowe prowadzenia działalności gospodarczej nierejestrowanej i rejestrowanej w Polsce”
Jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany materiałami ze zrealizowanego szkolenia, prosimy o kontakt pod adresem: sekretariat@lcpr.pl.
Rekrutacja trwa od 02.03.2023 do 08.03.2023 (do godz. 15:00) (liczba miejsc ograniczona).
Termin szkolenia: 09 marca (czwartek) w godzinach 14:00-18:00
Program szkolenia:
- jednoosobowa działalność gospodarcza jako najpopularniejsza forma a rozliczenie z organami podatkowymi
- działalność nierejestrowana w Polsce
- podatki w Polsce
- podatek dochodowy od osób fizycznych
- przychody i koszty podatkowe
- dokumentowanie zdarzeń gospodarczych
- książka przychodów i kosztów
- rozliczenie z fiskusem – karta podatkowa, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
- podatek VAT w działalności nierejestrowanej i rejestrowanej
- ZUS i składka zdrowotna
Cel szkolenia:
W ramach szkolenia przedstawiona zostanie niezbędna wiedza w zakresie aspektów prawnych prowadzenia działalności nierejestrowanej i rejestrowanej w Polsce. Na szkoleniu będą omówione zagadnienia w zakresie sposobów opodatkowania, przychodów oraz sposoby rozliczenia z fiskusem. Dodatkowo prowadząca omówi podatek VAT oraz składkę zdrowotną i ZUS.
Prowadzący:
Justyna Janota
– ukończyła m.in. studia magisterskie – finanse publiczne i podatki, studia podyplomowe – rachunkowość i audytu wewnętrznego i kontroli finansowej, oraz studia doktoranckie na WPiA US; autorka publikacji o tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej; trener, wykładowca i doradca; prezes 2 spółek oraz fundacji; posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów, zajmuje się przede wszystkim rachunkową i podatkową obsługą podmiotów ekonomii społecznej.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:
– komputer z dostępem do Internetu;
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki;
Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.