Szkolenie 28-04-2022

Jesteś tutaj: Start / Akademia producenta / Szkolenia / Szkolenie 28-04-2022

Ruszyła rekrutacja na trzecie darmowe szkolenie ONLINE pt. „Cykl szkoleń wiosennych”:

Szkolenie 3. ONLINE
Skuteczne teksty reklamowe.

UWAGA

W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!
Nie ma Cię? Dołącz (kliknij tu) i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.

Rekrutacja trwa od 22.04.2022 do 26.04.2022 (do godz. 11:00) (liczba miejsc ograniczona)

Termin szkolenia: 28 kwietnia (czwartek) godz. 14:00-18:00.

Prowadzący:
Bartosz Kosiński – Certyfikowany trener organizacji, koordynator projektów, inżynier oprogramowania, metodyk ze specjalizacją w edukacji zdalnej. Posiada bogate doświadczenie trenerskie (ponad 10 000 godzin szkoleniowych), m.in. w obszarze treningów komunikacyjnych, standardów obsługi klientów, budowania pozytywnego wizerunku, zasad skutecznego prowadzenia szkoleń, w tym szkoleń zdalnych, budowania platform do nauki zdalnej, cyberbezpieczeństwa, obsługi aplikacji biurowych, administrowaniem bazami danymi z elementami języka SQL, wykorzystania aplikacji (w tym aplikacji dostępnych w chmurze) w komunikacji, zarządzaniu. Posiada 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizował 12 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach. Od 2005 prowadzi doradztwo i szkolenia również w zakresie marketingu, przede wszystkim w zakresie wykorzystania aplikacji mobilnych i webowych w marketingu, tworzenia nagrań promocyjnych, montażu filmów, budowania strategii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi online, content marketingu.

Cel szkolenia:
− polepszenie wizerunku marki
− wzrost sprzedaży
− informowanie o zmianach dotyczących firmy, firmowej strony internetowej, aktualnych akcji promocyjnych, etc.
− stworzenie poczucia więzi z odbiorcami dystrybuowanych informacji.

Program szkolenia:
1. Zasady przygotowania dobrych tekstów reklamowych
2. Modele opisu produktów pod kątem wybranych kategorii klientów
3. Zasada AIDA w tekstach reklamowych
4. Model ETR a teksty reklamowe
5. Przygotowanie tekstów pod kątem wybranych kategorii klientów (Indeks FOG i PLI)
6. Warsztat przygotowania tekstów reklamowych

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Po szkoleniu każdy uczestnik będzie miał możliwość konsultacji z Prowadzącym szkolenie w specjalnie wyznaczonym terminie.

Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:

– komputer z dostępem do Internetu,
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki.

Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.

Nabór na szkolenie został zamknięty.
Dziękujemy za zainteresowanie.
Skip to content