Szkolenie 04-03-2021

Ruszyła rekrutacja na trzecie darmowe szkolenie ONLINE w ramach cyklu szkoleniowego w Akademii Producenta.

UWAGA:
W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!

Nie ma Cię? Dołącz i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.

*W razie pytań, wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 501 045 876

TEMAT SZKOLENIA:

Sprzedaż towarów i usług bez działalności gospodarczej w świetle Ustawy Prawo Przedsiębiorców”

Jeżeli ktoś z Państwa, jest zainteresowany materiałami ze zrealizowanego szkolenia, proszę o kontakt na sekretariat@lcpr.pl

Rekrutacja trwa od 25.02.2021 do 03.03.2021 (do godz. 15:00)
(liczba miejsc ograniczona)

Termin szkolenia: 04 marca (czwartek) w godzinach: 14:00-18:00

Program szkolenia:

  1. Aspekty prawne sprzedaży bez zarejestrowanej działalności gospodarczej
  2. Sposoby ewidencjonowania sprzedaży nieudokumentowanej a kasa fiskalna
  3. Potwierdzenie sprzedaży w drodze paragonu i faktury sprzedażowej
  4. Opodatkowanie sprzedaży bez działalności gospodarczej
  5. Rejestracja działalności gospodarczej po przekroczeniu wyznaczonego przez ustawodawcę progu sprzedaży
  6. Zalety i wady sprzedaży bez i w ramach działalności gospodarczej

Cel szkolenia:

W ramach szkolenia przedstawiona zostanie niezbędna wiedza w zakresie aspektów prawnych prowadzenia sprzedaży bez zarejestrowanej działalności gospodarczej. Na szkoleniu będą omówione zagadnienia w zakresie sposobów opodatkowania sprzedaży bez działalności gospodarczej oraz w porównanie ze sprzedażą w ramach podmiotu zarejestrowanego. Przedmiotem zajęć będzie też omówienie zasad prowadzenia ewidencji sprzedaży oraz zasad dokumentowania transakcji handlowych, w tym konieczności wystawiania paragonów, czy zakup kasy fiskalnej. Przedstawiona zostanie zasada wystawienia faktury przez „nieVATowca” oraz istotne aspekty zalet i wad prowadzenia lub nie działalności gospodarczej.

Prowadząca:

Justyna Janota – absolwentka studiów magisterskich z zakresu finansów publicznych i podatków, studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości oraz audytu wewnętrznego i kontroli finansowej. Ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Od 10 lat prowadzi obsługę księgową pełnej rachunkowości, w szczególności dla spółdzielni, podmiotów ekonomii społecznej, jak również w branżach w zakresie e-commerce (sprzedaży internetowej). Autorka publikacji poświęconych tematyce aspektów prawnych, rachunkowych
i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej. Trener, wykładowca i doradca. Prezes dwóch Fundacji oraz Spółdzielni Socjalnej. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując wiele lat w Izbie Skarbowej w Katowicach oraz w Urzędzie Miasta Katowice. Pełniła również funkcję członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Po szkoleniu każdy uczestnik będzie miał możliwość konsultacji z Prowadzącym szkolenie w specjalnie wyznaczonym terminie.

Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:

– komputer z dostępem do Internetu;
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki;

Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.

Nabór na szkolenie został zamknięty.
Dziękujemy za zainteresowanie.