Ruszyła rekrutacja na pierwsze darmowe szkolenie ONLINE pt. „Cykl szkoleń wiosennych”:
Szkolenie 1. ONLINE
Możliwość reklamy produktów, sprzedaży w social mediach, w tym fotografia produktowa – jako niezbędny element marketingu online i reklamy internetowej
UWAGA
W szkoleniu udział mogą wziąć tylko osoby zarejestrowane w bazie producentów Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego!
Nie ma Cię? Dołącz (kliknij tu) i współpracuj z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego.
Rekrutacja trwa od 25.03.2022 do 01.04.2022 (do godz. 9:00) (liczba miejsc ograniczona)
Termin szkolenia: 5 kwietnia (wtorek) godz. 14:00-18:00.
Prowadzący:
Bartosz Kosiński
Certyfikowany trener organizacji, koordynator projektów, inżynier oprogramowania, metodyk ze specjalizacją w edukacji zdalnej. Posiada bogate doświadczenie trenerskie (ponad 10 000 godzin szkoleniowych), m.in. w obszarze treningów komunikacyjnych, standardów obsługi klientów, budowania pozytywnego wizerunku, zasad skutecznego prowadzenia szkoleń, w tym szkoleń zdalnych, budowania platform do nauki zdalnej, cyberbezpieczeństwa, obsługi aplikacji biurowych, administrowanIa bazami danymi z elementami języka SQL, wykorzystania aplikacji (w tym aplikacji dostępnych w chmurze) w komunikacji, zarządzaniu.
Posiada 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizował 12 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach. Od 2005 r. prowadzi doradztwo i szkolenia również w zakresie marketingu, przede wszystkim w zakresie wykorzystania aplikacji mobilnych i webowych w marketingu, tworzenia nagrań promocyjnych, montażu filmów, budowania strategii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi online, content marketingu.
Cel szkolenia:
− polepszenie wizerunku marki
− wzrost sprzedaży
− informowanie o zmianach dotyczących firmy, firmowej strony internetowej, aktualnych akcji promocyjnych, etc.
− stworzenie poczucia więzi z odbiorcami dystrybuowanych informacji.
Program szkolenia:
Moduł 1. Podstawowe zasady promocji produktów online
– wizualizacja i opis produktów online
– kategorie produktów w macierzy FCB
– model AIDA w sprzedaży produktów
– podstawowe elementy Marketing MIX w Social Media
Moduł 2. Sprzedaż z wykorzystaniem Internetu i Social Media
– regulamin sprzedażowy w Internecie i Social Media
– modele promowania produktów
– zaangażowanie konsumentów w proces sprzedażowy
– taksonomia reklam internetowych
Moduł 3. Prezentacja produktów – fotografia produktowa
– podstawowe elementy fotografii produktowej
– mocne punkty obrazu i kompozycja
– podstawowy retusz fotografii produktowej
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej;
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Po szkoleniu każdy uczestnik będzie miał możliwość konsultacji z Prowadzącym szkolenie w specjalnie wyznaczonym terminie.
Co jest potrzebne żeby uczestnicy mogli brać udział w szkoleniu:
– komputer z dostępem do Internetu,
– działające głośniki lub wedle uznania słuchawki.
Platforma, na której odbywa się szkolenie, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, nie jest potrzebne pobieranie specjalnych programów.
* W razie pytań, wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 451 055 464